vineri, 15 aprilie 2011

King's Speech

Mda ... astazi e randul altui film de OSCAR. Dupa cum v'ati dat seama deja e vorba despre "The King's Speech". Cei care nu stiti despre ce e vorba, uitati trailer'ul. Filmul are la baza o poveste reala (regele care se balbaie si prietenia care se leaga intre el si logoped'ul sau). Din acest punct de vedere, este original. Dar mi s'a parut a fi un film pentru babalaci. A nu se intelege gresit ... mi'a placut filmul, dar nu m'a lasat cu gura cascata. Totul mi se parea monoton si foarte previzibil. In schimb, interpretarile ... absolut fantastice. Merita 10 OSCARURI(si nu unu - numai Colin Firth l'a luat anul asta - cu pareri de rau pentru Helena Bonham Carter si Geoffrey Rush). Regia nu mi s'a parut a fi una geniala si care sa merite premiul Academiei. Sper sa nu va plictiseasca prea repede. Si daca e asa previzibil, atunci de ce mai scriu despre el. Din cauza acestui wallpaper interesant. Nu stiu voi ce credeti, dar dupa mine, premiile pentru cel mai bun film al anului si cea mai buna regie aveau alt destinatar. Dar na, nu eu aleg castigatorii.
Cam atat despre rege si discursul sau. Si ca sa incheiem intr'o nota amuzanta ... trageti cu coada ochiului si la "Discursul presedintelui". Va va amuza(sper!).

Niciun comentariu: