luni, 22 septembrie 2008

Concluzia serii: BP

Buna seara dragi cititori ai blogului meu (da da da ... aia putini la numar - dar putini la numar suna mult mai bine decat niciunul sau zero sau alta versiune care exprima nulitatea). Imi cer scuze ca nu v'am mai "incantat" cu un post de'al meu de mult timp. Dar nu prea am stiut ce sa va mai zic. Nici acum nu prea stiu ce sa va mai zic, dar ... incerc. Cei drept ca de mult incerc diferite lucruri si de fapt am facut totul ca inainte. Sper sa'mi iasa acum... sau poate nu ... sa mai incerc. Am descoperit ca incercarile pot fi amuzante. Dar sa trecem la lucruri serioase. De fapt mai putin serioase. Sau de oricare or fi ele. Mai conteaza? Ziua de azi a inceput bine ... (Doar nu asteptati sa va dau detalii ... Hai ca va dau unul. M'am gandit eu la voi ... ce'as putea sa va mai scriu ... si in sfarsit mi'a venit - ideea normal (daca v'ati gandit la ce m'am gandit eu ... sa va fie rusine =)) ). Spre deosebire de alti "blogeri" (nu vreau sa fie considerata ca o jignire ... e doar o remarca ''nepotrivita" din partea mea - ca intotdeauna), ideea nu a venit stand la semafor. Motivele le stiti deja (unde dracu' gasesti semafoare in Husi - dar nu de'ale de avertizare ...). Doar din cauza asta. Ideea asta (is un nesimtit) nici nu'mi apartine (cu aceasta ocazie declar ca titlul este un plagiat. Drepturile de autor apartin lui dumi). Dar pana sa ajung acolo ... ati auzit cu totii de Cafe Deko, si in special de filmuletul ala intitulat "Cuvinte vulgare". Daca nu ... cautati pe youtube. Dar stati ca lenea e mare in zilele noastre (o spun din experienta ... a mea sau a altora - asta e foarte posibil sa fie a mea) ... si asa ca va scutesc de efort. Click aici pentru a vedea videoclipul cu pricina. !!!ATENTIE !!! Minorii sa'si puna castile - in cazul in care SUNT ADULTI IN APROPIERE (titlul zice clar ... cuvinte vulgare ... Eu nu zic sa nu ascultati ... ci doar sa aveti grija cum si cu cine ascultati). Sa trecem mai departe ... Deci cei care nu ati vazut videoclipul ... uitati'va acum. Acum inseamna in acest moment ... nu dupa ce termini de citit postul. Cei care l'ati mai vazut ... revedeti'l. Cei care spuneti ca il stiti ... mai uitati'va odata (time is money ... dar nu si in pauza ). De ce obsesia asta cu filmuletul respectiv? Pentru ca ... ziua a inceput bine ... a continuat foarte bine (cu o portie binemeritata de ras) si se termina mai rau decat a inceput. Dupa multe "probleme" (sunt atat de mici incat nu le pot considera probleme ... dar ele exista) am gasit o singura solutie (aceeasi solutie la toate): BAG P**A !!! Dupa ce s'a saturat sa ma tot auda zicand asta ... Dumi a zis sec (dar cu un umor de mare maestru - parale ca'ti fac reclama): "CONCLUZIA SERII: BP". O parte din voi ma considerati vulgar (si numai pentru postul asta ... pentru multe altele din viata de zi cu zi), dar ... "barbatii nu sunt vulgari, ci doar eficienti in comunicare" (ghilimele indica in acest caz un citat - mentionare facuta pentru aia care ma ... critica - si au IQ-ul ... nu mai spun cum). Imi pare rau ca v'am facut sa va pierdeti cateva minute citind acest post (pentru prima data si eu consider ca e o pierdere de timp acest post). Intrebarea logica e ... daca si eu il consider pierdere de vreme ... de cel mai public. Raspunsul? Am vrut sa fac ceva diferit ... am incercat si nu a iesit ... Glumesc ... vroiam doar sa "dau afara" frustrarea care o am acum (din motive necunoscute voua - sau unora dintre voi).
Deci ... (adica in cocluzie ... stati linistiti ca nu'mi ... bp) imi pare rau de limbajul obscen folosit ... limbaj care va provoaca repulsie (dar care il folositi zi de zi) si mai ales de timpul pe care l'ati petrecut in fata monitorului citind aceasta injectie (puteati face cu totul altceva). Va multumesc totusi pentru timpul acordat (acelasi timp de mai devreme ... mama lui de timp) si sper ca nu v'am dezamagit (prea tare). De asemenea sper ca veti mai trece pe aici din cand in cand.

Un comentariu:

Irina - Andreea spunea...

frumoasa concluzie... :)) la nevoie, te ajuta sa te mai descarci ;))