sâmbătă, 30 august 2008

Dezamagire ...

Bine v'am regasit "cititorii mei fideli". Astazi ... astazi ... avem o tema putin mai trista. Dezamagirea. Fiind la varsta adolescentei (si nu numai acum) ne lovim des de dezamagiri (pentru ca lumea e de fapt o suma a implinirilor si a dezamagirilor - parerea mea). Incepem prin a vedea ca lumea din jurul nostru e meschina, ca prietenii nu sunt cu adevarat prieteni - de fapt isi urmaresc interesele -, dezamagiri in dragoste ... si tot asa. Probabil ca acum va intrebati despre care din cazuri voi vorbi acum ... Si va voi dezamagi ... nu e cel pe care il credeti voi. Sunt profund dezamagit ca, dupa de "m'am spetit" scriind articolul "Recomand" si dupa ce am trimis mail pt participare la concurs, aflu cu stupoare ca nu ma pot inscrie pentru ca blogul meu e prea nou ... are prea putine articole. Sa nu le dai in cap. Conteaza cat de vechi e blogul? Atata timp cat il ai, si ai de gand sa'l folosesti ar trebui sa fii lasat sa te inscrii. Si ce daca e prea nou? Nu va fi citit? Nu va face suficienta reclama pt acel premiu? Ce pot zice ... DEZAMAGIT.

Sa auzim numai de bine.

Un comentariu:

Irina - Andreea spunea...

stiu cum e cu dezamagirea...m-am tot lovit de ea in ultimul timp, dar nu-i nimic, ne ridicam si mergem mai departe, fie ca e vorba de ceva mai serios, fie de un concurs ratat :)